miércoles, 22 de abril de 2020

OS COIDADOS

Bo día, familias.
Hoxe quero falar con vós da necesidade do coidado. Seguro que reflexionastes máis dunha vez nisto, pero a situación actual fai que pensemos novamente no importante que somos uns para os outros, da necesidade de crear tribo. Como di o proverbio africano, para educar a un niño fai falla a tribo enteira. E hoxe máis que nunca, comprendémolo.
Tamén imaxino que os vosos peques estarán, algúns días, algo cansos e sen ganas de facer nada. É inevitable preocuparnos, pero respetade os seus malos días.
Propóñovos que neses días tan grises nos que seguramente queiran estar con vós pegados todo o tempo, lle deades unha volta e os animedes con cousiñas que podemos facer xuntos na casa e que tamén teñen obxectivos educativos. Actividades tan sinxelas como emparellar calcetíns ou dobrar a súa roupa fan que se concentren en tarefas sinxelas que vós facedes e eles copian, xa que sodes o seu referente. Seguro que non o fan como vós queredes, pero teñen 4 e 5 anos e toda a vida por diante para mellorar a técnica. O importante é que desde peqenos se familiaricen con estas tarefas que poden xa facer e que desenvolven enormemente a súa autonomía e a motricidade das mans.
Xa me contaredes que tal resulta a experiencia, e se queredes enviar algunha foto, xenial.




Buenos días, familias!
Hoy quiero hablar con vosotros de la necesidad del cuidado. Seguro que reflexionasteis más de una vez en esto, pero la situación actual hace que pensemos de nuevo en lo importante que somos los unos para los otroa, de la necesidad de crear tribu. Como dice el proverbio africano, para educar a un niño hace falta la tribu entera. Y hoy más que nunca, lo comprendemos. 
También imagino que vuestros peques estarán, algunos días, algo cansados y sin ganas de hacer nada. Es inevitable que os preocupéis, pero respetad que ellos también tengan malos días. 
Os propongo que en esos días tan grises en los que seguro quieren estar pegados a vosotros todo el tiempo, los animéis con cosas que podemos hacer juntos en casa y que también tienen objetivos educativos. Actividades tan sencillas como emparejar calcetines o doblar su propia ropa hacen que se concentren en tareas sencillas que vosotros también hacéis y ellos copian, ya que sois su referente. 
Seguro que no lo hacen como vosotros queréis, pero tienen 4 y 5 años y toda la vida por delante para mejorar la técnica. Lo importante es que ya desde pequeños se familiaricen con estas tareas que pueden hace y que desarrollan enormemente su autonomía y la motricidad de las manos.
Ya me contaréis que tal fue la experiencia, y si queréis enviar alguna foto, genial.

Por  outra banda hoxe 22 de abril celebramos o Día da Terra, e é tan necesario coidala a ela como a nós mesmo e a nós mesmas. No blog da biblioteca poderedes acceder a unha proposta para celebrar este día.

Por otra parte hoy 22 de abril celebramos el Día de la Tierra, y es tan necesario cuidarla a ella como a nosotros y a nostras mismas. EN el blog de la biblioteca podréis acceder a una propuesta para celebrar este día.





No hay comentarios:

Publicar un comentario