martes, 19 de mayo de 2020

VAI DE VERBAS!

Bos días!

Onte en Bibliorrodís celebramos o Día dos Museos. Se non vos achegastes ao blog para gozar das propostas que se suxeriron, anímovos a facelo: visitas virtuais, xogos, collages, puzzles virtuais...
Déixovos aquí o enlace! ➡ DÍA DOS MUSEOS


Por outra banda, continuamos celebrando o Día das Letras Galegas cunha proposta moi chula e sinxela: desconfinando palabras. Cal é a vosa palabra favorita en lingua galega? Queredes compartila con nós? Animádevos a participar: todos os peques da casa pero tamén pais, avós, tíos, curmáns, ... tedes que escribir a palabra e facervos unha foto con ela (se non queredes saír na foto tamén podedes facer unha foto da palabra nun lugar que vos guste). Poderíamos ter un resultado moi bonito e saber se coincidimos na palabra favorita ou non. Hai un montón para elixir!


Importante: os nenos e nenas poden tentar escribir a palabra, con axuda. O adulto ten que guialos dicindo o son de cada letra con moooita claridade. Lembrade que na aula só utilizamos as maiúsculas. Se o neno ou nena non é quen de seguir, podemos facelo nós e deixarlle só as letras máis sinxelas. E se remata de escribir e faltan letras, non pasa nada! O máis importante é que o intente e animalo a continuar esforzándose. Seguro que nos sorprenden! 

Viñeta de Luis Davila O Bichero

Buenos días!

Ayer en Bibliorrodís celebramos el Día de los Museos. Si no os asomásteis al blog para disfrutar con las propuestas que en él se sugirieron, os animo a hacerlo: visitas virtuales, juegos, collages, puzzles virtuales...
Os dejo aquí el enlace! ➡ DÍA DE LOS MUSEOS

Por otra parte, contnuamos celebrando el Día das Letras Galegas con una propuesta muy bonita y sencilla: desconfinando palabras. ¿Cuál es vuestra palabra favorita en lingua galega? ¿Queréis compartirla?
Animaos a participar: los peques de la casa pero también padres, abus, hermanos, tíos, primos... tenéis que escribir una palabra que os guste en galego y haceros una foto con ella (si no queréis haceros una foto podéis fotografiar la palabra en un sitio que os guste). Podemos ter un resultado fnal precioso y saber si coincidimos o no en la palabra favorita. Hay un montón para elegir!



Importante: los niños y niñas pueden intentar escribir la palabra, con ayuda. El adulto tiene que guiarlos diciendo el sonido de cada letra con muuucha claridad. Recordad que en clase solo utilizamos las mayúsculas. Si el niño/a no es capaz de seguir, podemos hacerlo nosotros dejándole las letras más fáciles para que haga el o ella. Y si termina la palabra y faltan letras, no pasa nada! Lo importante es que lo intenten y animarlo a continuar esforzándose. Seguro que nos sorprenden!

No hay comentarios:

Publicar un comentario